網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月5日 星期二

【林燕妮病逝】「食煙食得好犀利」劉培基:第一次識佢就係問攞煙仔 __,林燕妮,

當年林燕妮、張國榮及劉培基一起擔任港姐評判。
當年林燕妮、張國榮及劉培基一起擔任港姐評判。一代才女林燕妮離世,震驚圈中好友,相交多年的劉培基接受《蘋果》電話訪問表示:「唉!又走一個朋友,冇辦法,希 ...


一代才女林燕妮離世,震驚圈中好友,相交多年的劉培基接受《蘋果》電話訪問表示:「唉!又走一個朋友,冇辦法,希望佢唔好辛苦!」問到最後一面見面?劉培基說:「都有一、兩年,佢約我去桂林,佢話桂林好好玩好靚,佢喺嗰度識好多朋友,我話好多年前去過,自己身體唔係咁好,有機會再一齊去。冇辦法,當時點會知道佢身體唔好。」

問到林燕妮姐姐生前有否透露患癌?劉培基說:「呢啲事佢唔講啩,好多人到我哋咁經歷,大家都唔出聲,第一朋友幫唔到,知道又會擔心。」談到林燕妮姐姐的為人,他說:「佢活喺童話世界裡面,好浪漫,寫好多散文,一個對愛恨好分明嘅人,為咗愛,佢可以做好多嘢,但恨又好相當。」問到是否因為舊愛黃霑?劉培基表示:「呢個我唔想講,已經咁多年。總之佢為人愛恨好分明,但對定錯最緊要佢自己覺得,呢啲我哋唔能夠批評,佢係一個極好嘅人,可能經歷太多。」

對於林燕妮因肺癌離世,他嘆說:「係咪因為食煙呢?佢食煙食得好犀利,食得嚟又好自然,我戒煙好多年,佢好佩服我戒得成煙,因為呢班朋友裡面,我算食煙好犀利,一日食三包,佢都食唔停。我第一次識佢就係煙仔,當年我喺英國讀完書返嚟,佢經朋友介紹嚟我度買衫,有人撳鐘我開門,林燕妮、陳家瑛、容朱迪三個一齊嚟,大家喺度試衫,我又同佢唔熟,佢問我有冇煙仔?我話有,喺枱度,叫佢自己攞,佢就自己攞。後嚟佢同人講,未見過咁嘅人,問你攞煙仔梗係攞畀人,佢(劉)郁都唔郁,叫自己攞。佢就覺得我好特別,人哋幫襯你,問你攞煙,你叫佢自己攞。」

聽到林燕妮離世消息,劉培基坦言很難過,對於林氏四兄弟姐妹都是癌病離世,他說:「唔知係咪遺傳,梗係唏噓,極難過!」


鍾意就快D Share啦!