網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月29日 星期五

【優品360上市】759老闆剖白 「做咗幾廿年人都碰到一面灰」 __,759,

對於零食舖前景是否依然光明?自嘲「做咗幾廿年人都碰到一面灰」的林老闆說:「大家心知肚明。」
對於零食舖前景是否依然光明?自嘲「做咗幾廿年人都碰到一面灰」的林老闆說:「大家心知肚明。」本港零食舖愈開愈多,競爭激烈,經歷高山低谷的759阿信屋老闆 ...


本港零食舖愈開愈多,競爭激烈,經歷高山低谷的759阿信屋老闆林偉駿曾坦言要「死守」生意。他日前接受本報專訪時分享業務近況,指阿信屋已由昔日市民心目中的偶像商店,轉向務實型屋邨士多。對於行業前景是否依然一片光明?自嘲「做咗幾廿年人都碰到一面灰」的林老闆說:「大家心知肚明。」

林偉駿說,從不視「死敵」優品360、價真棧等為競爭對手,因大家貨種不盡相同,前者主要售賣大牌子如明治、固力果、瑞士三角朱古力等水貨,後者主打糧油雜貨,阿信屋則兩者皆賣。現時阿信屋有約50%日韓貨品,本地貨如地捫罐頭、李錦記醬料等佔16%,其中大牌子水貨佔不足5%,因為賣這些貨絕不好賺。

「如果你做嗰啲大牌子水貨,三角朱古力、麥提莎嗰啲呢,利潤率好低架咋,根本好難維持正式規模」。不單零食舖,現在藥房都賣零食,更可謂賤價出售。「擺喺藥房賣嗰啲嘢好平?係呀,人哋執你一蚊幾毫呀嘛」,林偉駿說,藥房賣零食旨在吸人流,真正「搵錢」的是賣奶粉、賣藥品,上述的大牌子水貨,以阿信屋經驗,毛利率只有20%至30%,比日本直送貨品毛利率約37%低得多。

昔日過度擴張的阿信屋,分店數目曾一度媲美「7仔」,高峰期分店多達271間,但一朝得志瘋狂開舖的代價,是花兩年多的時間療傷。林偉駿看到公司樓下的珍珠奶茶舖,似是看到阿信屋的影子:「(觀塘)巧明街做珍珠奶茶嗰啲,好似喜茶之類嗰啲呢,嘩!啲人企到好滿,跟住呢度又開,嗰度又開,跟住點呀?原本企到滿嗰啲會少人架嘛!」以為敢搏就會成功,但原來世界不屬於你,「做咗幾廿年人都碰到一面灰,要引以為戒」。

目前阿信屋分店回落至202間,較高峰期減少近70間。林偉駿坦言,分店規模再縮也得維持在約180間,因為供應商關心分店規模,有規模才有議價能力,雙方易於建立關係,業主有好舖位才會想起你。

記者:邱曉欣


鍾意就快D Share啦!