網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月29日 星期五

黃秋生:私生子阿媽爆料!秋生現身反擊冇錢過佢手 __,秋生,黃秋生,

與太太吳惠貞育(小圖)有兩名兒子秋生,對私生子William十分關心,談及William生母爆料,起初他不願多談。藝人黃秋生原本與太太吳惠貞育有兩名兒 ...


與太太吳惠貞育(小圖)有兩名兒子秋生,對私生子William十分關心,談及William生母爆料,起初他不願多談。


藝人黃秋生原本與太太吳惠貞育有兩名兒子,近日被爆有一名20歲的私生子William,並與母親Joyce居於英國,秋生對私生子一事直認不諱,多年來父子都有保持聯絡及供書教學,早前William更來港與秋生見面。

約下午約三時許,秋生與助手離開大坑寓所,在等的士期間,記者上前拍照他沒有抗拒。問Joyce對其指控?他起初說:「冇回應,要講都講晒,佢(指Joyce)啲問題你問佢」對於有指你怕影響仔仔,擔心William還是其他兩個仔?他暗示是William:「好明顯呢啲唔使再解釋,唔通影響三叔公個仔咩。」

及後秋生再在電話表示,William還未知母親Joyce已將他的身分公開,秋生說:「William返咗英國喇,佢都唔識中文,(Joyce話你做咗啲唔能夠原諒嘅事?)我都唔知做咗乜,可能係我直接畀錢個仔唔經佢手啩。(Joyce話仲愛你喎?)唔好喇啩,咁愛法。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!