網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月4日 星期一

吳博君病後手停口停 含淚多謝劉華捐錢解困境 __,劉華,劉德華,

■吳博君眼紅聲顫感激華仔、薛凱琪、訓練班同學、前老闆等施援手,深覺人間有情。
■吳博君眼紅聲顫感激華仔、薛凱琪、訓練班同學、前老闆等施援手,深覺人間有情。吳博君患病後跟太太都沒再工作,手停口停,問到經濟能力有否問題?博君坦言:「 ...


吳博君患病後跟太太都沒再工作,手停口停,問到經濟能力有否問題?博君坦言:「真係完全冇收入,我太太將情況講畀演藝人協會聽,後來麥包(麥長青)聯絡我哋,我當年訓練班同學、冇聯絡嘅都嚟探我,好似魯振順、湯鎮業、劉少君……真係走嚟醫院探我,二十三年冇見過。」



劉德華伸援手

博君眼紅紅、聲震震說:「我特別多謝薛凱琪,我唔識佢,佢私人捐咗少少錢畀我,人間真係有情。藝進會邊個捐助我幾多,有張清單,睇到劉德華都有捐,大家都好有心。」還有博君的前任老闆,對他亦有情有義:「患病前最後嗰份工,喺一間公司做清潔雜務,入咗安老院,老闆應承每個月津貼我5,000蚊費用,為期兩年,我都嚇咗一跳。」他哽咽說:「世間上竟然有咁好嘅人,真係好開心,我由一個好絕望,變番充滿希望嘅人。」

不認識博君都伸出援手的薛凱琪在電話說:「今年做咗演藝人協會委員,有日志偉將呢件事通知大家,我唔識佢本人,捐咗少少錢畀佢,想佢知道有好多人愛佢。」吳博君現除定期到醫院做物理治療,亦在艾威介紹下看中醫,艾威在電話表示:「𠵱家佢由好灰變得有希望。」

採訪:余燕儀

攝影:林德雄、沈健程




鍾意就快D Share啦!