網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月4日 星期一

鄭希怡:【遊長城】鄭希怡囡囡反眼留影勁有性格 __,鄭希怡,

梁浸浸愈大愈有性格。藝人鄭希怡(Yumiko)早前同老公梁學儲、囡囡梁子柔(梁浸浸)去美國出席好友鍾欣潼嘅婚禮後,一個轉身,原來Yumiko就帶咗梁浸 ...


梁浸浸愈大愈有性格。


藝人鄭希怡(Yumiko)早前同老公梁學儲、囡囡梁子柔(梁浸浸)去美國出席好友鍾欣潼嘅婚禮後,一個轉身,原來Yumiko就帶咗梁浸浸去北京玩!

呢日,Yumiko就喺網上大晒同浸浸遊玩嘅相,相中見佢哋去咗長城,Yumiko仲留言:「呢度就係長城喇,係咪好長? #歷史探討日 #雖然你依家未必明 #但點都要知 #呢度真係好靚 #雖然要行好多樓梯 #但值得」見到浸浸都好開心,仲喺長城反住眼擺咗個「大字形」甫士。另外,Yumiko亦甫咗帶浸浸食北京烤鴨嘅相,浸浸仲食得好滋味,似乎佢都好鍾意食喎!好多網民都話「不到長城非好漢」,仲話年紀小小嘅浸浸已經去過唔少地方,真係令人羨慕呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!