掃呢頁CODE去手機

2018年6月3日 星期日

吳博君:演員吳博君患漸凍人症 麥包:好瘦又冇力 __,麥包,麥長青,

情況令人擔憂。現年61歲於80至90年代喺無綫專演綠葉角色嘅資深演員吳博君,今年年頭身體出現毛病,經多番檢查後,證實患上罕見俗稱「漸凍人」的病,現今醫 ...


情況令人擔憂。


現年61歲於80至90年代喺無綫專演綠葉角色嘅資深演員吳博君,今年年頭身體出現毛病,經多番檢查後,證實患上罕見俗稱「漸凍人」的病,現今醫學對此病藥石無靈,吳博君四肢無力兼不停流失肌肉,自理日常生活亦出現問題,吳博君的太太即時辭工專心照顧丈夫,二人現時均沒有收入經濟頓入困境,情況令人擔憂。

同為藝人與吳博君認識的麥長青(麥包)透露他的近況:「佢哋冇仔女,得太太照顧吳博君,但係佢太太一隻手有小兒麻痹,所以照顧嘅時候都好吃力,演藝人協會同藝進同學會知道咗佢嘅情況都諗緊方法籌錢幫佢,(你有冇探過吳博君?)佢依家講到嘢,不過唔係好夠氣,個人好瘦又冇力,一定要人照顧。」

而與吳博君為同期藝員訓練班的艾威表示,介紹咗佢太太睇開嘅中醫師畀吳博君進行針炙治療,現時他的情況尚算穩定。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!