掃呢頁CODE去手機

2018年6月3日 星期日

朱慧敏樂瞳有糧出 __,朱慧敏,樂瞳,

■樂瞳及朱慧敏等主持的《今晚見》,將播至下月中。資料圖片
亞視早前借OTT平台復活,開台不夠半年已被指解僱近百名員工。另有消息稱本來《今晚見》將播到7月中,最初有意安排原班人馬做新節目,不過受今次事件影響,將 ...


亞視早前借OTT平台復活,開台不夠半年已被指解僱近百名員工。另有消息稱本來《今晚見》將播到7月中,最初有意安排原班人馬做新節目,不過受今次事件影響,將計劃暫停。

主持《今晚見》的朱慧敏,接受本報訪問表示:「我冇聽聞過呢件事,我同佢哋係以project形式合作,係做《今》嘅主持,我到𠵱家都未收到通知話做到幾時,亦未收到話會轉形式。個app已經run咗半年,如果真係有啲創新嘅諗法,又好合理同正常。」她又言未知道對《今》的影響:「凡事都要向好嗰邊諗,事實上到𠵱家佢哋都好準時出糧,冇拖欠過人工。」



■朱慧珊對亞視仍充滿信心。資料圖片 ■朱慧珊對亞視仍充滿信心。資料圖片

另一《今晚見》主持樂瞳亦說:「我唔係全職員工,自己都有其他計劃想做,所以我𠵱家同亞視嘅合作關係好有彈性。」有傳新節目有機會泡湯,她則說:「其實我一直都有糧出,我都期待之後節目可以有啲創新嘅方向。」朱慧珊則說:「我對亞視老闆還是有信心的,希望是一個調整的過程。」

採訪:唐琛悠、嵐山




鍾意就快D Share啦!