網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月22日 星期五

【《刑偵飯局》】郭藹明無意復出:係都等青雲去做 __,青雲,郭藹明,劉青雲,

 (攝影:陳慧安)
最近《刑事偵緝檔案》系列重播,唔少網民有熱烈談論,而監製潘嘉德仲吹雞搞飯局,今晚喺將軍澳擺4圍,唔少演員都有出席。潘嘉德最早到場拎埋當年宣傳用,簽晒名 ...


最近《刑事偵緝檔案》系列重播,唔少網民有熱烈談論,而監製潘嘉德仲吹雞搞飯局,今晚喺將軍澳擺4圍,唔少演員都有出席。潘嘉德最早到場 拎埋當年宣傳用,簽晒名嘅摺扇,佢話:「今次係試金石,得我一個冇辦法通知晒咁多人,或者到25周年搞大啲,到時會抽獎同遊戲。」

講到呢套經典劇,佢話:「原來用咗好多人拍,有啲係客串,不過就算幾場戲俾足力,出嚟效果似層層,觀眾有興趣睇,呢個唔係我嘅功勞,係台前幕後成班同事嘅努力。」

係咪離開TVB?潘嘉德話:「o依家係自由身,年底會同無綫拍電視電影,中間會去吓旅行。」之後佢話:「我嘅合約10月尾,係提前走,本身嘅合約可以提早,今次係和平分手。」 但係講到有傳無綫將會裁員,佢話:「我唔知,從來都唔理邊個走,邊個升,只係睇自己嘢。」唔知會唔會擔心俾人話係被炒?佢話:「唔緊要,早幾十年炒我,嗰陣 簽約簽咗10年,之後轉咗形式,每2年簽一次,簽咗好耐,所以唔可以咁講,如果唔係好冇良心,我哋只係換合作方式,有興趣咪合作。」

郭藹明同艾威都有嚟到,郭藹明一嚟到就同潘嘉德合照,講到最近《刑偵》重播,郭藹明就話冇睇,因為太夜播,自己好早瞓。郭藹明話同一班工作人員好耐冇見,今次見返佢哋,啲回憶都返晒:「當時同大家合作都好開心,但係同大家都好少聯絡。」

問到郭藹明有冇技癢想再拍返劇、同埋有冇啲角色好想演,佢就話:「少啲,都離開咗呢個圈一段時間,個心就冇咁癢。」至於如果有人搵啲話,會唔會考慮,佢就話:「都少啲機會,係都等青雲去做。」

近年嘅香港小姐選完之後,都好少人會留低喺大台工作,郭藹明就話:「就算係依家嘅香港小姐嘅形式都唔一樣,時代唔同咗,好多嘢都唔同咗,好多人依家都係為咗攞個經驗。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(攝影:陳慧安) 監製潘嘉德仲吹雞搞飯局 監製潘嘉德仲吹雞搞飯局
郭藹明一嚟到就同潘嘉德合照

郭藹明一嚟到就同潘嘉德合照
郭藹明keep得好好

郭藹明keep得好好
艾威

艾威
《刑事偵緝檔案》一大班演員

《刑事偵緝檔案》一大班演員

鍾意就快D Share啦!