網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月22日 星期五

【超級富豪貼地拍拖】子淇家誠纏綿搭地鐵 趙世曾起雙飛睇戲 __,子淇,趙世曾,徐子淇,

足本版精彩內容請按網址:http://bit.ly/2yudBdk三千億超級筍盤、九倉接班人吳宗權,跟女友會拍拖睇戲,而且沒保鑣傍實,夠晒貼地。其實不 ...




足本版精彩內容請按網址:http://bit.ly/2yudBdk

三千億超級筍盤、九倉接班人吳宗權,跟女友會拍拖睇戲,而且沒保鑣傍實,夠晒貼地。

其實不少超級富豪,拍拖時都有貼地一面。就如徐子淇和李家誠,當年去東京預支蜜月,竟然孖住去搭地鐵,二人親自買車票,等車時在月台攬到實,sweet到呢!

另一位貼地拍拖,愛跟女伴入場看戲的富豪是趙世曾,好多時他會一拖二入場,但通常睇45分鐘就走人。

每日大量精彩內容,立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!