網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月22日 星期五

吳嘉儀:身材一樣逼爆!吳嘉儀李旻芳撞到嘭嘭聲 __,李旻芳,吳嘉儀,周嘉儀,嘉儀,

媽呀!好亂呀!藝人吳嘉儀(阿七)同李旻芳經常被指撞樣,李旻芳出名身材好就係人都知,但估唔到阿七身材佢都一樣咁似!呢日阿七上載游水嘅相,見佢全副武裝穿上 ...


媽呀!好亂呀!


藝人吳嘉儀(阿七)同李旻芳經常被指撞樣,李旻芳出名身材好就係人都知,但估唔到阿七身材佢都一樣咁似!呢日阿七上載游水嘅相,見佢全副武裝穿上粉紅色泳衣,不過就竟然用個邪惡公仔遮住個心口,她留言:「太耐冇游水,游蛙式都沉!」

相中所見,雖然佢用個公仔遮住心口,不過唔少網友都目測其實阿七都幾好身材,有網友叫佢唔好遮住重點,仲跪求希望可以有張冇公仔嘅正面相可以畀佢哋睇睇添!

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!