網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月2日 星期六

【你都有今日喇】杜汶澤遇痴漢般的女粉絲 被耍弄到投降無晒符 __,杜汶澤,

有啲節目真係唔睇唔知咁過癮,例如ViuTV的《走佬去台灣》,唔只口不擇言杜汶澤講嘢抵死搞笑,就連喺節目出現嘅台灣人都一樣好癲好喪好有趣,搞到杜汶澤都搞 ...




有啲節目真係唔睇唔知咁過癮,例如ViuTV的《走佬去台灣》,唔只口不擇言杜汶澤講嘢抵死搞笑,就連喺節目出現嘅台灣人都一樣好癲好喪好有趣,搞到杜汶澤都搞佢哋唔掂、hold佢哋唔住,特別係阿澤自己嘅fans。

其實阿澤喺進入台灣近年興起嘅合租公寓之前,佢已經有啲感應架喇:「有無好似《食神》嗰啲fans?」佢真係「開口夾著脷」,果然有位名叫蘭伊嘅瘋狂粉絲成個女痴漢咁,嚇到平時搞搞震嘅阿澤都手足無措,事關呢位蘭伊好有喜感,阿澤叫佢向東,佢就會不受控咁向西奔走。

阿澤:「冷靜一點好不好?你過來,我數1、2、3你就冷靜,1、2、3。」點知蘭伊竟然大叫一聲:「跳!」然後原地跳,難怪阿澤都俾佢舞到攨晒頭。

其實唔只攨晒頭,阿澤仲想打爆佢個頭添呀!

蘭伊問:「你會煮菜嗎?廚藝好嗎?很棒嗎?」隨即又擺出一個令人噴飯嘅表情,令阿澤都忍唔住笑:「你做咩成個卡通人物咁啫?」

蘭伊續說:「我聽說你(煮飯)好像蠻厲害的。」

阿澤:「對,煮一些香港菜 」此時,蘭伊已經跳晒制,以發癲mode捉住阿澤兼邊跳邊大叫:「那煮給我們吃!」嚇到阿澤:「我一拳打死你呀我同你講,你試下搞我吖!我話俾你聽我黑帶呀,一拳打爆你個頭呀!」黑帶又點吖?遇上瘋狂fans都係認命罷啦,蘭伊一句「你捨得嗎」就足以KO阿澤,唔知好嬲定好笑咁投晒降去街市買菜。

鍾意就快D Share啦!