網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月2日 星期六

【ViuTV】杜汶澤分享食女經驗 網民:佢騾仔都試過,非洲妹算什麼? __,ViuTV,Viu,杜汶澤,

【ViuTV】杜汶澤分享食女經驗網民:佢騾仔都試過,非洲妹算什麼?或者有人認為杜汶澤口不擇言,但講得夠放無負擔,往往會令成件事生色不少,就好似佢為Vi ...


  • 【ViuTV】杜汶澤分享食女經驗 網民:佢騾仔都試過,非洲妹算什麼?


  • 或者有人認為杜汶澤口不擇言,但講得夠放無負擔,往往會令成件事生色不少,就好似佢為ViuTV拍攝嘅《走佬去台灣》咁,落街市買棵菜都可以同菜檔老闆娘分享食女經驗:「我非洲人都試過,我告訴你。」

    基於港人移台步伐加密,曾經著草到台灣避債一年嘅杜汶澤重返舊地,為《走佬去台灣》作親身體驗,率先為考慮移台嘅你哋了解一下台灣嘅居住、工作環境、日常生活等等。最新一集嘅節目中,杜汶澤嘅台灣室友要求佢煮一餐道地香港菜,於是阿澤走入台灣道地街市買菜,點知買幾條菜佢都可以講到人哋阿媽身上,真係相當又好笑。

    「煮啲屋企嘢囉,即係唔好煮九大簋。煮我媽媽嘅味道啦,因為佢阿媽嘅味道我唔知,我無理由無端白事試人哋阿媽嘅味道,啱唔啱先?」阿澤說。

    之後阿澤嚟到菜檔,同老闆娘閒談期間愈講愈有味,阿澤仲爆埋自己「試過」非洲女性添:「這是唐生菜嗎?(不對。)又不對?叫什麼?(很美的菜,大陸妹。)我很怕呀!我愛台妹。(不要害怕,你試過嗎?)我有什麼沒試過?我45歲了,我非洲人都試過,我告訴你。(真的嗎?非洲人屁股比較大。)可是她搖 哎呀!不要講了,一講我又想起來了。」講真,學網民話齋:「阿澤騾仔都試過啦,非洲妹算什麼?」

    星期一至五晚上十點半,臨瞓前嚟個杜汶澤小小鹹多多趣,其實都幾過癮。

    學網民話齋:「阿澤騾仔都試過啦,非洲妹算什麼?」

    鍾意就快D Share啦!