網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月2日 星期六

搏命做Gym發洩 王浩信反常封嘴避談婚變 __,王浩信,

王浩信外出健身,心情麻麻。
搏命做Gym發洩王浩信反常封嘴避談婚變視帝王浩信與陳自瑤(Yoyo)結婚七年,昨日本報率先爆出Yoyo主動提出離婚,飽受婚姻問題困擾的浩信,頻頻發洩精 ...


搏命做Gym發洩 王浩信反常封嘴避談婚變

視帝王浩信與陳自瑤(Yoyo)結婚七年,昨日本報率先爆出Yoyo主動提出離婚,飽受婚姻問題困擾的浩信,頻頻發洩精力!事件曝光後,王浩信昨日現身外出健身,並一反常態封口避談「分」訊,而且一直未見Yoyo蹤影!

現年34歲的王浩信結婚多年來屢傳緋聞,老婆Yoyo多次力撐老公,惟最終仍不敵「七年之癢」。最近有指Yoyo已主動提出離婚,兩夫婦亦已分居一段日子,但為了方便照顧6歲女兒王靖喬,據知兩人現時居於同一屋苑,但分別租上下層單位。

王浩信做完Gym匆匆開車返歸。
  • 王浩信做完Gym匆匆開車返歸。

心煩慌失失炒車

婚姻生變的王浩信飽受困擾,惟有勤做運動發洩精力!昨午2時45分,他獨自駕車離開將軍澳寓所前往觀塘,戴帽及口罩的他落車後,記者問他去哪兒?他木無表情說:「依家去做Gym!」兩小時後,汗流浹背的他手持水樽往停車場取車,記者上前問他與Yoyo分居一事,他明顯有所迴避:「唔傾喇!唔講喇!」然後就匆匆駕車離開。

而他昨日上載做Gym短片,大騷麒麟臂,另一條片則見他與好友陳志健練習格鬥,兩人埋身肉搏,扭作一團。片中見浩信動作協調,又不時練到索晒氣。另一日,他獨自外出踩單車,但未知是否因家事心煩意亂,發文表示為閃避途人而慌失失翻車!另外,他日前又上載與好友楊潮凱傾訴心聲的照片,似乎有不少煩惱!

至於去意已決的Yoyo,近一年都沒有上載與王浩信的合照。雖然兩人感情生變,但浩信依然關注老婆的日常動態,Yoyo連日上載產品照及手捧鮮花的照片,浩信仍然繼續畀Like。

黃心穎:希望快啲解決

對於浩信與Yoyo分居及傳離婚,曾與王浩信傳緋聞的黃心穎說:「其實之前大家合作完都冇乜聯絡,各有各忙,平時開工見到打個招呼。不過佢哋嘅家事我都唔想講咁多,作為朋友都唔望人哋頭家散,況且佢哋有小朋友,希望問題快啲解決。」講到男友馬國明緋聞少又專一,心穎即由嚴肅變得嬌嗲,她說:「唏!咁呢啲嘢唔可以攞嚟同人哋比較o架嘛!」至於王浩信的另一位緋聞女友江嘉敏表示不知情:「我同佢拍完劇都冇見過面,拍劇時好少講私人事,如果突然關心佢又好似好多事咁。」






鍾意就快D Share啦!