網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月14日 星期四

陳家樂:可憐!陳家樂聞分手涉第三者喊到揪心 __,陳家樂,

睇見都心痛。藝人陳家樂與拍拖三年多的女友余香凝突爆分手,更有傳女方搭上新歡,陳家樂於晚上8時許在樓上化妝後現身旺角街頭拍戲,當他見到現場不少傳媒等待時 ...


睇見都心痛。


藝人陳家樂與拍拖三年多的女友余香凝突爆分手,更有傳女方搭上新歡,陳家樂於晚上8時許在樓上化妝後現身旺角街頭拍戲,當他見到現場不少傳媒等待時,他禮貌地合十示意,問到心情如何?是否已平復?他仍一臉愁容:「今日開工,唔講咁多。(分手會唔會影響你開工?)唔會,工作可以應付到。」

提到余香凝指兩人已分手一個月時,他停一停才回答:「我哋係分咗手,希望大家畀啲空間我哋,我哋去處理我哋嘅工作。」說罷助手便拉他離開,因為要趕去劇組開工,當記者再問分手是否涉及第三者及是否傷心時?他雖然未有回答,但就邊行邊喊,不單眼紅紅,還不時用手捽鼻及眼。

拍攝現場封了一小段路及泊了幾部跑車,家樂到達後便登上其中一輛跑車,他上車後有人遞上紙巾給他抹眼淚。不過埋位時,家樂即收拾心情,表現正常地工作。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!