網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月16日 星期一

寫真戰2018:出寫真半裸騷紋身 葉梓嵐玩SM殺入會展 __,葉梓嵐,

模特兒葉梓嵐出寫真,不過就趕唔切喺書展出呀!擁有32E火辣身材的模特兒葉梓嵐(Karen)今年亦會推出寫真,但因早前返內地參加選美活動,寫真製作押後, ...


模特兒葉梓嵐出寫真,不過就趕唔切喺書展出呀!


擁有32E火辣身材的模特兒葉梓嵐(Karen)今年亦會推出寫真,但因早前返內地參加選美活動,寫真製作押後,因而趕不及在書展推出,預計要九月才公開發售,Karen說:「今次我本寫真影咗兩年,經歷咗我肥瘦、皮膚黑白嘅日子,都睇住上圍大細嘅變化,書入面有廿幾個造型,最性感係半裸騷紋身同埋有綑綁SM造型,都係挑戰我性感極限!(點解會玩綑綁?)之前做節目採訪綑綁大師,其實好有藝術感。」

為免在書展寫真戰場輸蝕,她透露書展期間會用自己方法谷人氣,向Fans派發周邊產品如年曆卡,更考慮以書中最爆的綑綁造型踩入會展搶鏡!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!