網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月7日 星期六

《宮心計2深宮計》:同事日日提找數!46歲康華深夜甫裸背照 __,深宮計,康華,

「南宮司設」嚟找數喇~無綫熱播劇《宮心計2深宮計》點擊率過31億,成績令人振奮,一班演員輪流「找數」,「南宮司設」康華今天亦在其社交平台甫出露背相,表 ...


「南宮司設」嚟找數喇~


無綫熱播劇《宮心計2深宮計》點擊率過31億,成績令人振奮,一班演員輪流「找數」,「南宮司設」康華今天亦在其社交平台甫出露背相,表示要「找數」!46歲的康華,樣貌、身材都保養得宜,相中的她穿了一件露背睡衣裙,大騷S形白滑玉背,並留言:「《找數》在此感謝每一位喜歡南宮司設的各位,衝破31億了!多謝每一位支持#宮深計2深宮計的朋友們!我也很喜歡這個角色!深夜見笑,你們繼續支持,我繼續努力,愛你們!」

康華及後回覆東網稱:「之前《深宮計》各演員應承大家如3O億要甫床照,網民同公司同事問我點解唔做嘢,晚晚提我,話過咗32億喇,明天大結局,叫我好做嘢,影唔到床照,咪影張床前照囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!