網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月7日 星期六

【7保安制服】女子爬出圍欄舉橫額「求恩」 向古天樂借100萬醫病父 __,古天樂,

攝影:仇志德
古天樂、杜琪峯、盧海鵬、Sammi等代表鮮浪潮,接受「劉鑾雄慈善基金」捐贈支票儀式。不過喺記者會尾聲,各人影大合照時,就發生咗一單插曲……喺台後上層近 ...


古天樂、杜琪峯、盧海鵬、Sammi等代表鮮浪潮,接受「劉鑾雄慈善基金」捐贈支票儀式。

不過喺記者會尾聲,各人影大合照時,就發生咗一單插曲……喺台後上層近扶手電梯位置,就有一位女子手持banner爬出欄杆,該banner寫上「求恩」、「古天樂」等字眼,又有一個大陸地址、電話同信件。

據了解,該女子想向古仔借100萬醫病重爸爸,當時現場眾嘉賓同演員背向該女子,事發時唔知有事發生,約1分多鐘後,幾位保安爬出欄杆制服咗呢位女子,但信都有交到去古仔手上。

古仔受訪時唔知有突發事件,當記者解釋情況後,佢坦言:「嘩,都幾危險。其實我哋公司時不時都收到類似個案,有時會擔心,但又驚係騙案,會了解清楚先,如果係真嘅會處理。」佢話有私下處理過類似案件,但佢強調一定會了解清楚先:「有時要幫人唔會講定一個銀碼,但就一定盡力幫。」古仔認同該女子行為過激:「我以為有人想跳落嚟,危害到其他人安全,如果要人幫有其他方式。」

問到古仔有冇遇過騙案?佢話:「我哋一定了解咗先,老人院、社區、學校,有時都未必係金錢幫助,可能係物資或者探訪,有時有啲個案唔係完全為錢。」記者讚佢形象好,成日做善事,所以今次先有人「求恩」?佢就好謙虛話:「冇深究過,幫到就量幫。總之有同事幫啲個案。」

Sammi表示佢哋都係入到後台先至知出事,至於佢本人是否亦曾有類似經驗?Sammi話冇。咁有冇fans向佢提出需要經濟援助?佢就話有時都會收到啲私訊,想佢幫忙:「我會覺得好為難,因為唔知事件真係,但又好擔心佢哋。今次唔知古仔點處理件事喇,等佢了解咗先啦,不過古仔為人好願意幫助別人,等佢了解咗件事先啦。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:仇志德 「劉鑾雄慈善基金」捐贈1,000萬港元俾鮮浪潮,大合照期間有女子於上層爬出圍欄「求恩」。 「劉鑾雄慈善基金」捐贈1,000萬港元俾鮮浪潮,大合照期間有女子於上層爬出圍欄「求恩」。
呢個「求恩」Banner,仲有一張紙仔寫住古天樂,目標明確。

呢個「求恩」Banner,仲有一張紙仔寫住古天樂,目標明確。
有保安同樣爬出,情況危險。

有保安同樣爬出,情況危險。
數一數,最少都有7位保安出動。

數一數,最少都有7位保安出動。
古天樂話會了解咗先,要幫就盡量幫,唔會講定幾多錢。

古天樂話會了解咗先,要幫就盡量幫,唔會講定幾多錢。
不過佢話要人幫有其他方式,唔應該過激。

不過佢話要人幫有其他方式,唔應該過激。

鍾意就快D Share啦!