網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月7日 星期六

姚子羚:孖姚子羚試洗腸!李施嬅呻似被侵犯 __,李施嬅,李詩韻,姚子羚,

Selena(右)及Elaine出席劇集宣傳活動。藝人李施嬅(Selena)與姚子羚(Elaine)為劇集《天命》作宣傳,提到兩人早前孖胡蓓蔚(豹嫂) ...


Selena(右)及Elaine出席劇集宣傳活動。


藝人李施嬅(Selena)與姚子羚(Elaine)為劇集《天命》作宣傳,提到兩人早前孖胡蓓蔚(豹嫂)到菲律賓旅行,Elaine穿上豹嫂送的超deep V泳衣大解放,Selena笑言:「豹嫂冇送畀我,我要有佢(Elaine)咁好身材先carry到,喺佢隔籬要收斂吓,叫豹嫂送多啲泳衣畀佢,網民好享受睇佢啲相。」Elaine稱今次是洗滌心靈之旅,並首次嘗試洗腸,感覺特別,但Selena則形容洗腸似被侵犯。至於其他三名「胡說八道會」成員今次未能同行,兩人大感可惜,Selena說:「佢哋叫我再計劃,但大家嘅期好難就,三個人去我已經好頭痛,六個人去我會癲,又要安排行程各樣。其實大家係好鍾意影泳照,因為香港影唔到。」她笑言下次可以去非洲,提議Elaine可以更性感地與大自然接觸,Elaine反問是否只要兩個椰子加塊葉。問到此行有否艷遇?她笑言在旅行中發現了自己一項技能,可以跟雞、鴨溝通,艷遇對象就是動物。

傾緊續約

另外有傳Selena因為對公司心灰意冷而不續約,她否認:「唔覺得心灰意冷,傾緊約,仲有一段時間先滿約,係下年嘅事,好感激TVB畀好多嘢我。(外面有好路數?)唔係外面有咩就要離開,好多嘢可以混合,睇吓點合作。(同獎項有冇關?)唔關事,得獎係天時地利人和,好多嘢要夾,而且我喺出面攞過獎,都係TVB訓練出嚟。(續約係首選?)傾緊,考慮好多因素,仲未係好清晰。(如果年底有獎會唔會考慮?)唔會啦,佢畀個獎我,我受唔起反而畀人鬧,我寧願大家認同我嘅演技但冇獎。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!