網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月7日 星期六

新廣告大玩女友視覺 陳家樂:係有尷尬嘅 __,陳家樂,

■湯怡以「女友視角」為剛甩拖的陳家樂拍照。
■湯怡以「女友視角」為剛甩拖的陳家樂拍照。陳家樂和湯怡昨日到旺角為護膚品牌Origins活動擔任嘉賓,大會安排湯怡用「女友視角」為陳家樂拍照及互相搽m ...


陳家樂和湯怡昨日到旺角為護膚品牌Origins活動擔任嘉賓,大會安排湯怡用「女友視角」為陳家樂拍照及互相搽mask,大玩情侶甜蜜感覺。問到剛與余香凝分手的陳家樂拍女友視角相可會尷尬?他笑謂不會:「慣咗,因為之前都拍過好多呢類型嘅片。係有尷尬嘅,因為我唔係真係咁sweet。」他直言不會亂想,又強調自己心情一直無事。

湯怡表示喜歡拍男友視角相,但私底下不會影,又自嘲平日較粗魯。問她有否為男友洪卓立敷mask?湯怡反指有為弟弟敷:「佢嗰時好多暗瘡,係我醫番好佢㗎!都想佢有拖拍,佢細我一年,𠵱家有女朋友啦。」

採訪:盧妹

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!