掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

艾美琦:多香子食蕉露暈!艾美琦呻拍AV被壓價 __,艾美琦,

艾美琦及多香子到旺角街頭宣傳AV寫真。藝人艾美琦及中日混血兒多香子下午到旺角街頭宣傳AV寫真,以貼身衫打扮到場的二人當眾脫下上衣露bratop,期間互 ...


艾美琦及多香子到旺角街頭宣傳AV寫真。


藝人艾美琦及中日混血兒多香子下午到旺角街頭宣傳AV寫真,以貼身衫打扮到場的二人當眾脫下上衣露bra top,期間互相餵蕉及餵食現場男粉絲,大玩意淫,吸引大批宅男及叔叔圍觀!

香港寫真冇嘢睇

二人坦言香港推出的寫真「冇嘢睇」,艾美琦表示:「打晒底、貼咗兩個乳貼,太誇張出唔到街。依家知道去唔到書展,粉絲會用另外嘅方法支持我哋,幫補製作成本。」艾美琦透露帶多香子在港到處覓食:「佢鍾意食魚蛋同飲珍珠奶茶。十月應該會再去日本開工,希望到時輪到佢帶我去食嘢。」她指最近以20萬拍了6部AV,製作單位想她添食,但卻不停壓價:「我覺得起碼要同價先會接囉。(上次男優好靚仔?)可以㗎。(冇得食?)冇㗎,要顧住鏡頭,仲成日畀工作人員叫停,唔係你哋諗咁樣,連交換電話都唔得!」

契媽好開通

早前艾美琦指擔心契媽黃夏蕙知道後震怒,她說:「又估佢唔到,契媽竟然勸我經理人唔好鬧我,真係好開通!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!