掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

譚俊彥:被嫌阻碇!譚俊彥「處男」劇遭網民狠批 __,譚俊彥,

譚俊彥指佢知道自己有不足,希望之後幾部劇可能證明佢有改變。藝人譚俊彥(Shaun)出席無綫劇集《天命》的宣傳活動,跟同劇演員一齊落水玩遊戲。Shaun ...


譚俊彥指佢知道自己有不足 ,希望之後幾部劇可能證明佢有改變。


藝人譚俊彥(Shaun)出席無綫劇集《天命》的宣傳活動,跟同劇演員一齊落水玩遊戲。Shaun身穿黃上衣配紅短褲,被嘲似救生員,他最後更脫去上衣接受冰桶大懲罰。

Shaun透露他主演的《特技人》會緊接《天命》播出,他坦言網上已有不少聲音:「有啲人話50幾日都要睇我,覺得好悶,話我阻碇,演技連茄哩啡都不如,話我如果唔係狄龍個仔就無碇企,我當然知道網民把口係咁,但都會諗,盡力做好自己,我知道自己有不足,希望之後幾部劇證明係有唔同,呢套劇演技有啲浮誇係劇情需要。」他稱父親也有收看其新劇,對他演技感滿意:「佢叫我所有嘢都要慢啲嚟,享受吓,以前我會唔明白,因為我係工作狂,依家我明佢意思,佢要我拖慢少少,畀多啲時間家人,可能因為佢後生都係將大部分時間放喺工作,有啲嘢係返唔到轉頭。」

另外,現場見他情緒不高,Shaun解釋已有一個星期沒有好好睡覺:「拍緊新劇,要喊又要飲醉酒,同埋有好多床戲,其實好攰,同對手唔熟都好啲,熟就尷尬,而且又識我太太,之前同趙希洛有少少親熱戲,今日就同黃智雯有親熱戲。(太太有冇嚟監場?)我叫佢唔好嚟,一係唔拍,唔想拍到就住就住,作為專業演員都要做。播嘅時候太太會睇,但最怕佢話唔係咁錫,要錫得用力啲。」他指由於新劇講殺人,所以現時狀態似殺完人,行屍走肉。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!