掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

Coffee晒肚 身形fit爆唔夠百二磅 __,Coffee,林芊妤,

懷孕嘅女人係最靚嘅,已經懷孕六個月嘅Coffee(林芊妤)就更令人羨慕喇。昨日Coffee就喺社交網貼咗新相,見到佢着住三點式泳衣出海曬太陽,並留言: ...


懷孕嘅女人係最靚嘅,已經懷孕六個月嘅Coffee(林芊妤)就更令人羨慕喇。

昨日Coffee就喺社交網貼咗新相,見到佢着住三點式泳衣出海曬太陽,並留言:「Take pic with baby!#6monthspregnant#54kg」,已經懷有6個月身孕嘅Coffee話自己現時體重只係54kg(119磅),真係不可思議呀。

好多網民見到Coffee呢張相,即留言:「完全無水腫,好厲害」、「終於都見到肚,但都係好細」、「超美的身材」,亦有網民好奇問Coffee懷孕前體重係幾多。




鍾意就快D Share啦!