掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

蘇永康:狼狽湊仔!蘇永康孖老婆嘈醒「波士BB」 __,蘇永康,

Jazz勁得意,好好似電影《波士BB》主角!歌手蘇永康(阿公)與太太馮翠珊(Anita)結婚三年半,去年3月誕下囝囝蘇展弘(Jazz),轉眼他已1歲多 ...


Jazz勁得意,好好似電影《波士BB》主角!


歌手蘇永康(阿公)與太太馮翠珊(Anita)結婚三年半,去年3月誕下囝囝蘇展弘(Jazz),轉眼他已1歲多,過往喜愛夜蒲的阿公亦變得深歸,更經常落手落腳湊仔,餵奶、換片完全冇難度!

帶埋囝囝去買餸

日前下午5時許,阿公兩公婆帶同囝囝現身中環超市買餸,工人姐姐雖然同行,兩夫婦卻輪流推住BB車,Jazz在BB車內熟睡,一行人逛了半小時,只見他們選購了一些蔬菜、肉類、乳酪及麵包等往付款處排隊,此時Anita推着囝囝到門外等候,雖然Jazz頭髮不多只得幾條毛仔,但Anita不時幫他整理髮型。

眼睩睩Cute爆望鏡

付款後,他們搭扶手電梯往下層上車,三個大人將架BB車搬落自動電梯時,雖然小心翼翼,但仍手忙腳亂,結果搞到一直熟睡的Jazz突然醒來!肥嘟嘟的Jazz睡眼惺忪全程皺起眉頭,但當看到記者拍照,他即眼仔睩睩好奇地望住鏡頭,恍如動畫電影中的「波士BB」般可愛,而阿公亦笑笑口揮手打招呼,其後Jazz由工人姐姐抱住上車走人。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!