網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月23日 星期一

big big channel:嘉穎下月結婚 唐詩詠:唔好再問我啦! __,嘉穎,唐詩詠,詩詠,big big channel,鄭嘉穎,

唐詩詠好煩惱!藝人唐詩詠出席《bigbigchannel大公司周年慶》,因鄭嘉穎及陳凱琳傳下月於峇里結婚,令嘉穎好友成為焦點,但馬國明未受訪便先行離開 ...


唐詩詠好煩惱!


藝人唐詩詠出席《big big channel大公司周年慶》,因鄭嘉穎及陳凱琳傳下月於峇里結婚,令嘉穎好友成為焦點,但馬國明未受訪便先行離開,詩詠則兜路避記者,又一度表示25日出席活動才受訪,其後在記者多番要求下才肯受訪。

問到為甚麼避開記者?她解釋整晚都相當忙碌,對於馬國明早走,要女友黃心穎頂訪問,詩詠說:「佢就好,有人頂。」問是否夾了封嘴?詩詠沉默一會再說:「因為我哋唔知咩事。(係咪會去峇里?)我要拍《解決師》,但本身8月、9月都會有假,係一早請咗假諗住去旅行。(依家仲去到旅行?)係有啲影響。(去做兄弟姊妹?)我就自己去……真係唔好再問我」

問將會準備甚麼賀禮?詩詠欲言又止,自行加上「如果」兩字:「如果係呀吓!就真係未諗,但我哋應該夾一份嘅。(有傳陳凱琳有咗!)成日都傳呢啲㗎喇!聽吓算,佢好瘦,唔會」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!