網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月23日 星期一

【狗仔出更】聞抱孫笑晒口 陳凱琳父母﹕多謝你哋關心呀 __,凱琳,陳凱琳,

陳凱琳父母都好口密,話唔知阿女婚期,你信唔信?! (攝影﹕梁繼光、朱志聰)
27歲陳凱琳(Grace)下月將會嫁畀鄭嘉穎,好多人都戥佢哋開心!今日下午二時許,記者喺陳凱琳嘅九龍塘嘅獨立屋寓所門外,遇見剛飲完茶返家嘅陳凱琳父母及 ...


27歲陳凱琳(Grace)下月將會嫁畀鄭嘉穎,好多人都戥佢哋開心!今日下午二時許,記者喺陳凱琳嘅九龍塘嘅獨立屋寓所門外,遇見剛飲完茶返家嘅陳凱琳父母及妹妹。

陳凱琳爸爸一馬當先行得最快,聽見記者講「恭喜!恭喜!」即刻笑晒口。被問囡囡Grace幾時註冊結婚?陳爸爸好口密話﹕「我都唔知。」有冇見過嘉穎?佢話﹕「以前見過,呢排少見啲。(有冇話幾時結婚呀?)未同我哋講呀!」

記者追問係咪就快抱孫?陳爸爸初時扮聽唔見,話﹕「吓?你(記者)跌咗嘢呀。」再問,係咪就嚟抱孫?陳爸爸笑笑口話﹕「抱孫?我個女都未結婚。」一直在旁嘅太太就笑到見牙唔見眼,問有冇傾禮金?陳爸爸擰擰頭,然後話﹕「我老婆開唔到聲呀。」被笑開心到開唔到聲,陳媽媽做口型話感冒,老公代答﹕「把聲沙咗。(咁有冇講幾時結婚呀?)冇講冇講。」

有傳Grace已經同嘉穎同居,所以好少返屋企住,記者問Grace今日會唔會返屋企?陳爸爸收起笑臉話﹕「佢喺度住架,但佢現在唔喺屋企,出咗街。」臨入屋前一家人都好有禮貌同傳媒講拜拜,仲話﹕「多謝晒你哋關心呀!」

精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent

陳凱琳父母都好口密,話唔知阿女婚期,你信唔信?! (攝影﹕梁繼光、朱志聰) 陳凱琳爸爸聽記者講﹕「恭喜!」笑晒口。 陳凱琳爸爸聽記者講﹕「恭喜!」笑晒口。
陳凱琳嘅父母同妹妹飲完茶返屋企,但就唔見Grace。

陳凱琳嘅父母同妹妹飲完茶返屋企,但就唔見Grace。
陳凱琳爸爸聽到禮金,就冇回答,但一家人一直笑得好開心。

陳凱琳爸爸聽到禮金,就冇回答,但一家人一直笑得好開心。
Grace媽媽患上感冒,想開聲講嘢都唔得。

Grace媽媽患上感冒,想開聲講嘢都唔得。
鄭嘉穎同陳凱琳拍拖3年,終於下月拉埋天窗。(資料圖片)

鄭嘉穎同陳凱琳拍拖3年,終於下月拉埋天窗。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!