網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月23日 星期一

容祖兒:帶媽媽上陣!祖兒開住工享家庭樂 __,祖兒,容祖兒,

容媽媽首次參與幕前演出!因父母離異,天后容祖兒多年來跟母親余金鳳、弟弟相依為命,她曾經講過媽媽是人生中最重要的人,早年容媽媽身患重病,令祖兒大為擔心及 ...


容媽媽首次參與幕前演出!


因父母離異,天后容祖兒多年來跟母親余金鳳、弟弟相依為命,她曾經講過媽媽是人生中最重要的人,早年容媽媽身患重病,令祖兒大為擔心及緊張,甚至決定放慢工作步伐,多抽時間陪伴媽媽。近日祖兒孖媽媽為手袋品牌拍攝宣傳照,這亦是容母首次參與幕前演出,容媽媽說:「今次有種情感上嘅聯繫,因為去年祖兒幫呢個企劃親手為我設計咗一個手袋公開拍賣,將所有善款悉數捐畀由我選擇嘅香港癌症基金會,令我覺得好有意義。聽到今次個企劃概念,令我聯想到我同女兒之間密不可分嘅關係,更包含咗我哋兩母女之間嘅故事。」

拍攝當日,祖兒胞弟及愛犬豆豆亦有來現場探班,讓他們拍攝時亦可享受家庭樂。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!