掃呢頁CODE去手機

2018年7月28日 星期六

【允豬婆婆那些年】陳秀珠孖發哥做主角 蔡楓華迷戀為佢寫《倩影》 __,發哥,蔡楓華,陳秀珠,周潤發,

咪睇陳秀珠喺《BB來了》潑辣倀雞成日聲大大,其實佢同個女Ali一樣,曾經靚過都係女一嚟架,唔只同發哥喺劇中做情侶,就連蔡楓華首《倩影》都係因為佢而寫成 ...




咪睇陳秀珠喺《BB來了》潑辣倀雞成日聲大大,其實佢同個女Ali一樣,曾經靚過都係女一嚟架,唔只同發哥喺劇中做情侶,就連蔡楓華首《倩影》都係因為佢而寫成。

秀珠姐1979年選港姐三甲不入,但無礙佢上位做女一。無論時裝定古裝,憑住宜古宜今嘅靚樣,加上正又得邪又得嘅演技,被受TVB力捧,不時擔正做女一,仲同發哥一齊《笑傲江湖》。

拍劇以外,秀珠姐更踩入影圈,喺電影《空心大少爺》扮懷春少女,索得嚟都幾搞笑架。

後生時既然係靚女一名,當然亦受廣告商垂青啦,孖住林子祥拍過廣告。

另外,據知想當年蔡楓華經過電視城,見到秀珠姐,公開大讚:「呢個女仔好靚。」仲因為咁寫成《倩影》,而MV畫面亦有女方大頭出現。

唔知月嬋有無試過捉住阿女恬恬,以及孫女允豬話當年,講返「我後生嗰時」點點點呢?

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app
陳秀珠(右一)年輕時漂亮得很。(資料來源:蘋果圖片)

古裝扮相亦相當可愛。

她可說是宜古宜今,一頭卷髮很時髦。

這樣一個美女走在眼前,難怪蔡楓華為她寫成《倩影》。

資料來源:蘋果圖片

這樣側頭一笑,少女味出晒嚟。

小鳥依人般的秀珠姐,跟《BB來》的月嬋很不一樣。

原來當年已流行「空氣瀏海」?

靚樣之外,演技又能亦正亦邪。

蔡楓華大讚:「呢個女仔好靚。」真的好靚。

鍾意就快D Share啦!