掃呢頁CODE去手機

2018年7月28日 星期六

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】離家出走!鍾浠文做乜咁癲? __,鍾浠文,

Zelia同主持Kiwi分享瘋癲往事!東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,今集繼續有鬼姐鍾浠文(Zelia) ...


Zelia同主持Kiwi分享瘋癲往事!


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,今集繼續有鬼姐鍾浠文(Zelia)擔任嘉賓,與主持人李惠儀(Kiwi)大玩快問快答遊戲!其中叫Zelia講出自己的缺點時,她抵死笑話自己最完美。再問到做過最瘋癲的事時,她搞笑指是離家出走2分鐘。至於自認好要面的Zelia,睇電影流眼淚都別有一套抹眼淚招式,想知就要留意節目內容!

經常做「空中飛人」的Zelia表示去旅行都會有避諱,究竟係啲咩呢?重親情的Zelia講到如果可以擁有一項超能力,她直言想「時光倒流」,究竟點解呢?想知就千祈唔可以錯過最新一集嘅《閨蜜睡房》!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!