掃呢頁CODE去手機

2018年7月28日 星期六

雨僑:雨僑羅力威度蜜月 天氣不似預期卻因禍得福 __,羅力威,羽翹,雨僑,

大家可以準備好太陽眼鏡!歌手雨僑近日終於有時間同老公羅力威去日本石垣島度蜜月,難得休息下梗係要着泳衣同靚裙靚下相啦,見着住兩件頭泳衣嘅佢,雖然唔係Se ...


大家可以準備好太陽眼鏡!


歌手雨僑近日終於有時間同老公羅力威去日本石垣島度蜜月,難得休息下梗係要着泳衣同靚裙靚下相啦,見着住兩件頭泳衣嘅佢,雖然唔係Sell性感,但就大玩唯美角度,仲感性話今次呢個旅行原來「天氣不似預期」,她說:「這次有很多意料之外的事,航班因為颱風關係延誤了,反而不用凌晨去機場,也不用擔心到了當地未能check in要四處遊蕩,變成了最舒服的出發時間,精神飽滿的到達。大部份resort也是full了,但原來市區的酒店超方便,住resort反而一兩天我們一定會悶。許許多多的意料之外,卻帶來更多的喜樂,有時候我們面對突如其來的打擊,不一定是壞事,相信你也有過這種經驗吧?」

及後佢又喺社交網同老公耍花槍,上載兩張名為「互相傷害系列」嘅相,見啲相唔係鬆郁矇,就係唔見樣,唔少網友都話見到佢哋咁恩愛,真係覺得要戴番副太陽眼鏡先得!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!