掃呢頁CODE去手機

2018年7月21日 星期六

怕唔怕李嘉欣唔鍾意? 楊思琦:唔猜測,冇咁嘅需要 __,嘉欣,李嘉,李嘉欣,思琦,楊思琦,鍾嘉欣,

■楊思琦囡囡卓穎陪她現身新城,楊思琦透露囡囡大讚她寫真集的照片很美。
■楊思琦囡囡卓穎陪她現身新城,楊思琦透露囡囡大讚她寫真集的照片很美。楊思琦昨日到新城電台宣傳其首本寫真《MISSSZEKI2018》,思琦表示寫真反應 ...


楊思琦昨日到新城電台宣傳其首本寫真《MISS SZEKI2018》,思琦表示寫真反應甚佳:「好多謝大家支持,有啲地方已經賣斷市,書商係有加印嘅諗法。」



■楊思琦自爆跟李嘉欣(圖)有不為人知的親戚關係。資料圖片 ■楊思琦自爆跟李嘉欣(圖)有不為人知的親戚關係。資料圖片

囡囡讚寫真靚

思琦於寫真內送了彩蛋給大家,提到自己與李嘉欣有親戚關係,嘉欣是她的姑媽的姨甥女,思琦說:「其實係當時出版商問我有冇一啲特別事可以同大家分享,於是我就諗會唔會有啲嘢係大家唔知呢?其實呢樣喺我哋屋企當然唔係秘密,只係大家唔知之前亦都冇特別講。」問到有否事先諮詢姑媽,思琦說:「咁又冇同佢講過,其實我哋與李嘉欣雖然係親戚關係,但平時都比較好少見。」那麼,怕不怕嘉欣不喜歡?思琦說:「我唔猜測啦,冇咁嘅需要。」

寫真受歡迎,會不會吸引到更多人向思琦問價?思琦說:「都唔係淨係出寫真先有人問啦,我都唔得閒留意。」囡囡卓穎亦有陪思琦一同現身,思琦透露囡囡首次看完她的寫真:「佢咪不停話好靚好靚囉。」至於未來會否考慮再影多輯,思琦表示未知。

採訪、攝影:曹家誠




鍾意就快D Share啦!