掃呢頁CODE去手機

2018年7月21日 星期六

陳智燊:「三娘教子」都要走?陳智燊爆離巢無綫原因 __,無綫,陳智燊,

陳智燊決定咗……藝人陳智燊(Jason)今日在社交網站宣布離巢,結束與無綫12年的合作關係。他今日現身書展時坦承跟公司已完約:「因為太多人問,我唔想太 ...


陳智燊決定咗……


藝人陳智燊(Jason)今日在社交網站宣布離巢,結束與無綫12年的合作關係。他今日現身書展時坦承跟公司已完約:「因為太多人問,我唔想太多揣測。我都想透過呢個機會多謝樂小姐(樂易玲)、余詠珊同曾勵珍,我未攞過奬,冇得喺台上多謝佢哋,但係有需要多謝,我可以拍到戲同做主持都係因為TVB。」

講到離開原因,Jason稱因爲想作新嘗試,例如拍電影、舞台劇,在內地、新加坡、馬來西亞、甚至英國發展:「尤其事業去到呢個階段要鼓起勇氣去做,我自己又貪玩。(已經有人斟你?)有傾,但未傾成。(係咪改行做YouTuber?)向來有拍,唔需要同做演員分得咁分明,網上好多人都玩,就算荷里活嘅Will Smith都有拍。我同太太都會拍唔同題材。(離巢因爲無獎攞?)唔關事,我都好唔捨得公司,我結婚之後都有諗點去做好自己,好清晰。(有咗BB,所以要賺多啲錢?)未至於有呢個壓力,但係有個動力去做好自己。我個人成熟咗,想畀心機做好啲,做好畀大家睇。(呢個決定做咗幾耐?)個決定唔容易,好似由英國返嚟香港都要唔少勇氣,公司好錫我,畀咗好多機會我,咁多年識咗好多朋友,所以覺得呢個時候做決定係ok。」

至於太太宋熙年,Jason指對方也很支持他的決定,給他很大力量去做好自己,問到太太會否跟他共同進退,不續約無綫?他否認:「佢會繼續喺公司,公司對佢好重要,工作好穩定同舒服,公司又好錫佢,所以我走對佢影響唔大。(你離開自己comfort zone?)唔好睇得太重,要衝同去試新嘢係需要轉換新環境。(公司有冇挽留你?)有傾,我都好唔捨得公司。(有挽留?)有,有同我傾,佢哋個個都有同我傾,樂小姐、余詠珊同曾勵珍都好錫我。我都諗得好詳細,所做決定唔容易。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!