掃呢頁CODE去手機

2018年7月21日 星期六

港姐2018:人魚崔碧珈「黑」到自卑 黑妹過來人點睇? __,崔碧珈,港姐,

黑之嘛,有咩好自卑!《2018香港小姐競選》候選佳麗「人魚崔碧珈」何泳芍(Honey),憑豐滿身材率先跑出。自小愛上水上活動的她,現時任職潛水教練兼擔 ...


黑之嘛,有咩好自卑!


《2018香港小姐競選》候選佳麗「人魚崔碧珈」何泳芍(Honey),憑豐滿身材率先跑出。自小愛上水上活動的她,現時任職潛水教練兼擔任模特兒,社交網拍下不少海底硬照和片段,曬得一身健康膚色的她雖令人羨慕,惟她在社交網發長文坦言不少人對膚色黑有所誤解,更表示曾因膚色「與別不同」而感到自卑,幸好後來學懂欣賞自己這個的獨特之處,她續言參選港姐後可能會面對有關膚色的評論和挑戰,但仍鼓起勇氣:「我希望今次參選可以改變到一些人對黑皮膚嘅想法,希望有年紀輕嘅女孩睇到我之後,唔會再驚因爲曬黑咗而畀人笑。」更強調「黑不是罪」,希望所有女孩都記住不要因為別人的評價,而放棄自己鍾意做的事,「自信和快樂的你才是最美的你。」

此文一出引起網上熱話,東網聯絡上多年來以健康膚色示人的藝人鄭融、鄧穎芝和鍾舒漫,她們同樣出言力撐。

鍾舒漫對於Honey曾因膚色而感到自卑,她鼓勵對方說:「每個人經歷唔同,唔知佢係咪聽過唔好說話,但做人要識得欣賞自己,明白呢個係個人嘅獨特。如果要討好人、滿足他人而活,會好大壓力。」她又指自己喜歡黑肌膚:「我細過都有畀朋友、同學取笑,我冇唔開心,入行後又唔會因為咁而影響工作。」

鄭融直言膚色較黑可能在工作上遭到質疑:「始終香港人都鍾意皮膚白嘅人,健康膚色嘅人拍護膚品牌廣告可能會有挑戰。不過,前港姐冠軍朱玲玲都係古銅、健康膚色。其實做運動其實會容易曬到較黑,但最重要識欣賞自己,認識自己、接受自己、搵到自己長處,每個人有佢獨等之處,小小挑戰都係一個學習好機會。」

鄧穎芝亦分享曾因膚色受困擾的經歷:「初入行時公司有叫我唔好再曬黑,因為要麻煩工作人員打燈。但我喺工作方面冇受影響,反而膚色黑望落健康、有活力,接多咗健康產品嘅廣告。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!