掃呢頁CODE去手機

2018年7月21日 星期六

周杰倫:傳周杰倫出軌 空姐現身爆料 __,周杰倫,

傳與周杰倫出軌的空姐現身解畫。藝人身為公眾人物不時會被粉絲索合照,呢種情況相當普遍。不過上個月有位空姐上載咗一張同周杰倫嘅合照喺社交網,留言:「聽着你 ...


傳與周杰倫出軌的空姐現身解畫。


藝人身為公眾人物不時會被粉絲索合照,呢種情況相當普遍。不過上個月有位空姐上載咗一張同周杰倫嘅合照喺社交網,留言:「聽着你的歌長大的」。點知就係咁佢無啦啦被傳有喜,仲話已經辭咗職去養胎。

周杰倫無辜牽涉喺事件中!呢件事喺網上傳足半個月,該名空姐終於忍唔住發文澄清,表示:「對於網上一些造謠的言論我現在這裏澄清一下:當時我只是在周杰倫演唱會前粉絲見面會上跟周杰倫拍了合影,當天有一百人左右都跟周杰倫拍了合影,我們並不認識,也沒有發生網上謠傳的事情。感謝大家。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!