掃呢頁CODE去手機

2018年7月21日 星期六

劉鑾雄:與大劉罵戰 許珮榆心酸爆Seed:有錢大晒呀 __,大劉,許珮榆,劉鑾雄,

許珮榆喺社交網發文反擊大劉,仲指畀人鬧「整容怪物」係人身攻擊。𡃁模許珮榆(Diva)日前喺希慎商場逛街,因為行經扶手電梯時被劉鑾雄(大劉)大聲呼喝,話 ...


許珮榆喺社交網發文反擊大劉,仲指畀人鬧「整容怪物」係人身攻擊。


𡃁模許珮榆(Diva)日前喺希慎商場逛街,因為行經扶手電梯時被劉鑾雄(大劉)大聲呼喝,話驚Diva撞親佢個仔,因為咁二人發生罵戰十分鐘。事件曝光後,今日Diva有感而發喺網上發文,話睇到啲網民留言令佢好心酸,佢話:「網民的評論真令人心酸,原來有錢真的可以係大晒,原來有錢講乜都是對的哈哈。」

Diva再三澄清:「我冇撞到大劉個仔但都要比(畀)佢鬧,我好聲好氣話我會小心睇路係我唔岩(啱),我比(畀)人爆粗鬧都係我不對?我比(畀)人鬧整容怪物係人身攻擊,甚麼是怪物?起碼我13歲同依家27歲差14年都認出是我呀,但是關話我『怪物』甚麼事?這又是出於對自己的父愛所以鬧我呢啲去攻擊我保護個仔嗎?大劉先生,我許珮榆自問冇鬧過你一句,你自己諗反(番)我有沒有回答你我會睇路呀,你一路鬧我都我好聲好氣同你理論,你惡到想食左(咗)我,but you win!你有錢!係岩(啱)的!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!