掃呢頁CODE去手機

2018年7月9日 星期一

林盛斌:林盛斌「最索」胸肌硬撼「最強」腹肌 __,林盛斌,

林盛斌的合照被網民封為「最索」和「最強」!夏日炎焱,唔少人都會玩水消暑,藝人林盛斌(Bob)為節目《大玩特玩》拍攝暑假特別篇,與一眾型男索女大玩水上活 ...


林盛斌的合照被網民封為「最索」和「最強」!


夏日炎焱,唔少人都會玩水消暑,藝人林盛斌(Bob)為節目《大玩特玩》拍攝暑假特別篇,與一眾型男索女大玩水上活動。佢尋日喺社交網晒出全男班合照,當中包括翟威廉、何浩文和溫家偉等都大晒結實肌肉,而Bob就反以肥腩搶鏡。佢仲話:「放心,福利圖聽日有,睇住啲仔先!」令一眾網民非常期待,仲不停催Bob找數。

今日Bob兌現承諾,甫出同一班女嘉賓嘅合照,佢話:「大家唔好催我啦,有喇,女呀喂……」相中見黃美棋、林秀怡、歐陽巧瑩、蔚雨芯等齊齊以泳衣上陣大晒事業線,群情「胸」湧相當有睇頭,不過Bob都唔輸蝕,被網民笑指喺咁多個之中身材「最好」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!