網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月15日 星期日

鄧麗欣:鄧麗欣冧豬晒幸福:生命變得像蝴蝶 __,鄧麗欣,

好Sweet呀!藝人鄧麗欣(Stephy)今日喺活動上公開認愛前棒棒堂成員邱勝翊(王子),愛情得意嘅佢被大讚「Sweet」時,仲心情靚爆搞爛gag:「 ...


好Sweet呀!


藝人鄧麗欣(Stephy)今日喺活動上公開認愛前棒棒堂成員邱勝翊(王子),愛情得意嘅佢被大讚「Sweet」時,仲心情靚爆搞爛gag:「今日落雨,好Wet。」

之後Stephy再喺社交網上載活動相,王子即秒Like女友,Stephy除咗留言講「今天雖然很大雨 褲腳都wet了」之外,佢亦甜到漏分享對愛嘅感受:「我們付出的愛 必定能讓生命變得像蝴蝶一樣美麗。」而一班網民就紛紛向佢同王子送上祝福:「要幸福哦。王子哥哥要對我Stephy姐姐好好哦。不可以欺負她哦。要給他好吃的哦 。」

而王子透過經理人回覆:「謝謝大家關心!也請大家給我們一些空間和時間相處。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!