掃呢頁CODE去手機

2018年7月3日 星期二

鍾浠文:【我想移民嘅地方】鍾浠文與男友情歸冰島 __,鍾浠文,

今次就去住佛羅倫斯先。模特兒鍾浠文(Zelia)早前到羅馬幫一個品牌做活動,因為天氣問題,本來她要飛到一個島上工作,結果她在機場滯留了14小時,翌日先 ...


今次就去住佛羅倫斯先。


模特兒鍾浠文(Zelia)早前到羅馬幫一個品牌做活動,因為天氣問題,本來她要飛到一個島上工作,結果她在機場滯留了14小時,翌日先可以再飛,活動完了她就趁機多留幾天暢遊,她說:「之後我去咗梵蒂岡、梵蒂岡、佛羅倫斯。」她在佛羅倫斯有美好遇見,原來她見到一個穿鮮黃色衫的婆婆,她指婆婆與同樣年邁的女兒十指緊扣在聖母百花大教堂外散步,她忍不住過去告訴婆婆:「妳真的好美。」婆婆開懷大笑,她上前拖着婆婆合照留念。

Zelia表示她踏足過很多地方,她最喜歡冰島說:「我同男朋友都覺得冰島係將來可以移民嘅地方,上次冬天我哋去過,嚟緊想夏天或者秋天再去一轉,因為冇咁凍,而且我好鍾意花,夏天去可以好好賞花。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!