掃呢頁CODE去手機

2018年7月3日 星期二

黃宗澤:【談情禁張揚】黃宗澤楊崢一吻玩完 __,楊崢,黃宗澤,

黃宗澤與柳岩、楊崢和日模JUN都是玩地下情。藝人黃宗澤(Bosco)過往與胡杏兒拍拖時相當高調,但自從喺2012年結束八年情後,Bosco就一改風格轉 ...


黃宗澤與柳岩、楊崢和日模JUN都是玩地下情。


藝人黃宗澤(Bosco)過往與胡杏兒拍拖時相當高調,但自從喺2012年結束八年情後,Bosco就一改風格轉玩「地下情」,多次有新戀情時都會低調處理以保護愛苗,惟被踢爆後才會承認。

與柳岩拍劇傳偷食

2012年,Bosco拍攝內地劇集《長在麵包樹上的女人》時,被指背住當時女友胡杏兒,暗撻內地性感女星柳岩。劇中Bosco同柳岩有多場親密接吻戲,更有指二人私下相約蒲天光。事後,柳岩哭訴否認「小三」傳聞,兼自爆已有男友,而Bosco就潛水不作回應。

楊崢姊弟戀見光死

2014年2月,Bosco被東網獨家踢爆秘戀大自己5年嘅名模楊崢,之後更被拍到喺西貢十指緊扣拍拖行街兼Sweet爆咀嘴,即令當時3個月嘅秘密戀情全面曝光。據知,Bosco因為發展飲食業而向對食有研究的楊崢取經,繼而譜出姊弟戀。事後,雖然二人坦承互相了解中,不過戀情迅即「見光死」,更有傳Bosco因媽媽不滿意楊崢,而決定斬纜。

與日女模拍出愛火

2016年3月,Bosco被指與曾合作拍攝廣告嘅日籍女模JUN發展異地戀,有指女方留港時,二人更租住酒店展開同居生活,兼被拍得一齊行超市買餸。之後,Bosco受訪時甜爆默認戀情,仲話同對方了解中,希望大家畀啲空間佢哋。雖然二人喺2017年曾以情侶檔身份再次合作,不過之後Bosco甚少再提及戀情,並默認回復單身。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!