掃呢頁CODE去手機

2018年7月3日 星期二

【WhatsApp更新】群組管理員可做一言堂 成員只准睇、冇得講 __,WhatsApp,

WhatsApp最新推出新功能,群組可設定為只供群組管理員發送訊息,避免群組成員太多吹水post洗板,搵post更加方便。其他專題:【遊戲成癮】打機打 ...


WhatsApp最新推出新功能,群組可設定為只供群組管理員發送訊息,避免群組成員太多吹水post洗板,搵post更加方便。

其他專題:

【遊戲成癮】打機打成點先算係病? 精神科醫生拆解三大條件

http://bit.ly/2tZmF4v

【消暑神器測試】$39矽膠製冰桶 冰凍飲品掂唔掂?

http://bit.ly/2yZQ98d

常識題:「除咗孖潤垃圾會主席,仲有邊個有權隨便唔俾人發言?」答案係人人都得,不過當然唔係喺垃圾會,而係喺WhatsApp入面。WhatsApp啱啱有更新,推岀了新功能,俾群組管理員有「絕對權力」,淨係俾管理員自己喺群組中發言,其他成員就只可以睇,冇得回覆,想回就只可以只能私下回覆管理員。想用「絕對權力」好容易,只要在「群組設定」中,選「群組設定」,就可以揀「僅限管理員」可以傳送訊息,亦可選「僅限管理員」可以改群組名、圖示和描述,真係「好大嘅官威!」

新功能當然有佢嘅好處,就係可以避免人人都發言,太多訊息令人miss咗重要資訊,或者要追post。更重要係,你唔鍾意冇得發言咩,大可以隨時另組新group,唔似得現實中垃圾會咁,人地DQ你就得,你想DQ主席?唔好傻喇!

另外,更新亦增加了通知朋友更改號碼的功能,只要在「設定」選「帳號」再選「變更號碼」,就可以選擇通知哪些人你已經變更電話號碼。

記者:韓繼聰、司徒港燊

精挑細味 籽想好食:https://www.facebook.com/food.appleseed/

只要在「群組設定」中,選「群組設定」,就可以揀「僅限管理員」可以傳送訊息。 只要在「群組設定」中,選「群組設定」,就可以揀「僅限管理員」可以傳送訊息。
WhatsApp更新已經推岀,畀群組管理員有「絕對權力」,淨係畀管理員自己喺群組中發言。

WhatsApp更新已經推岀,畀群組管理員有「絕對權力」,淨係畀管理員自己喺群組中發言。
亦可選「僅限管理員」可以改群組名、圖示和描述。

亦可選「僅限管理員」可以改群組名、圖示和描述。

鍾意就快D Share啦!