掃呢頁CODE去手機

2018年7月3日 星期二

林穎彤:【激罕】林穎彤紅色水着晒線騷腿 __,林穎彤,

等足兩年先等到Bella甫泳衣相!藝人林穎彤(Bella)好少甫水着照,不過皇天不負有心人,今日終於等到喇!Bella晒出兩張相,見佢着上一身紅色綁帶 ...


等足兩年先等到Bella甫泳衣相!


藝人林穎彤(Bella)好少甫水着照,不過皇天不負有心人,今日終於等到喇!Bella晒出兩張相,見佢着上一身紅色綁帶泳裝,大騷事業線同美腿,佢留言:「對上一次在ig發泳衣照應該是兩年多前的事♥️從來沒穿過紅色泳衣 一直想試穿這種復古高腰設計的♥️很喜歡😍這個夏天都只穿它好了!」連佢自己都話有成兩年冇甫過泳衣照,相信網民睇到今次呢個福利應該好感動。

睇番啲相,Bella似乎浸緊溫泉,佢拎住車厘子擺甫士兼嘟嘴賣萌,網民即刻留言大讚「so hot」,仲有人話佢好弗好可愛,被佢秒殺呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!