掃呢頁CODE去手機

2018年8月28日 星期二

弗爆身材歸功城城 發哥︰10個郭富城都死 __,城城,發哥,郭富城,周潤發,

發哥(左)話日日都做運動,而城城就大讚發哥好弗。
發哥(左)話日日都做運動,而城城就大讚發哥好弗。電影《無雙》一眾演員周潤發、郭富城、孫佳君、廖啟智同張建聲等,噚日喺中環大館為新片進行發鈔發佈會,會上 ...


電影《無雙》一眾演員周潤發、郭富城、孫佳君、廖啟智同張建聲等,噚日喺中環大館為新片進行發鈔發佈會,會上宣佈發佈5千、1千、5百及1百蚊面額嘅無雙紙幣,憑紙幣可到指定戲院換取戲票。片中飾演以「畫家」為代號嘅發哥同飾演偽鈔師「李問」嘅城城,更即場進行鈔票簽署儀式。



「10個郭富城都死」

《無雙》喺香港、泰國清邁同溫哥華取景,由去年5月拍到8月。城城透露發哥要拍槍林彈雨嘅戲,又要吊威也,不過發哥笑住話拍得開心,因為好耐冇拍:「以前拍呢啲要拍足半年,𠵱家拍兩個禮拜,以前導演諗到乜嘢就拍乜嘢,之後唔要一回事,因為貴咗,所以好精準。」問到拍動作戲有冇受傷?發哥打趣話︰「因為有運動,我身手好敏捷,就算有10個郭富城都死。」

城城大讚發哥拍開槍戲專業:「我最敬佩發哥,佢今次開好多槍,發哥特登搵教練重新訓練開槍。」發哥即笑住話:「以前開槍係斷估,做到老學到老,可能呢啲觀眾唔鍾意睇,因為太正統,可能以前好睇啲,𠵱家有姿勢有實際,學咗幾個月。」

談到做運動,兩人互笠高帽,城城大讚發哥fit,發哥就話跑步受城城感染:「其實我日日做運動係城城感染,拍《西遊記之大鬧天宮》嗰陣,佢夜晚拍完戲都喺房跑步,好犀利,我都有跑,跑到肝炎都冇咗,好神奇!城城係我啟蒙老師。」

撰文:馮仁昭



發哥帶同發嫂出席活動。 發哥帶同發嫂出席活動。
《無雙》噚日進行發鈔儀式。

《無雙》噚日進行發鈔儀式。
發哥同一眾《無雙》演員玩自拍。

發哥同一眾《無雙》演員玩自拍。

鍾意就快D Share啦!