掃呢頁CODE去手機

2018年8月28日 星期二

【北妹夠膽對老闆黑面】趙世曾全包shopping食飯之餘 連拖手都要自己爭取 __,趙世曾,

趙世曾呢次拖出街嘅國產女伴一直掛住自己傾電話,就算傾完都對身邊位老闆唔瞅唔采。成日都話「一分錢一分貨」,究竟係佢嫌賺得少,定係本身唔夠敬業樂業呢?趙世 ...




趙世曾呢次拖出街嘅國產女伴一直掛住自己傾電話,就算傾完都對身邊位老闆唔瞅唔采。成日都話「一分錢一分貨」,究竟係佢嫌賺得少,定係本身唔夠敬業樂業呢?

趙世曾拖得出街嘅女伴好少會出現重複,今次都唔例外。可惜女伴雖然係新嘅,但質素就 好似有啲驅風功效喎。不過,對81歲嘅趙生嚟講應該稱得上係妙齡女郎架喇。

外在質素唔入流,咁服務水準呢?據《壹》仔所見,呢位國產女都唔好得去邊。按道理,陪米飯班主出街梗係要嗲啲、主動啲出冧招啦,但國產女就連拖下手仔都要趙生做主動,真心唔掂檔囉。好彩趙生食女如同食飯,無咩女係未見過,所以都唔計較咁多,仲好大方咁shopping、食飯使費全包。

不過,國產女莫講話講聲多謝,連笑容都無,而且離開餐廳時仲自己一支箭行先,一把年紀嘅趙生要加快腳步追上去。雖則知佢唔係香港人,但劉華咁出名,佢個經典廣告應該都睇過掛?「要客人開心,老闆又放心,我哋當然係用誠懇同專業態度去待人啦。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!