掃呢頁CODE去手機

2018年8月28日 星期二

謝霆鋒改編《情非得已》晒才華 庾澄慶抱頭大叫 __,庾澄慶,謝霆鋒,霆鋒,

謝霆鋒改編《情非得已》晒才華庾澄慶抱頭大叫由謝霆鋒領軍做導師嘅《中國好聲音》日前播出第六期,作為首個主考導師,率先揀出咗戰隊嘅四強選手。這也是導師們六 ...


  • 謝霆鋒改編《情非得已》晒才華 庾澄慶抱頭大叫


  • 由謝霆鋒領軍做導師嘅《中國好聲音》日前播出第六期,作為首個主考導師,率先揀出咗戰隊嘅四強選手。這也是導師們六人戰隊成型後首次隊內對戰。在四強爭奪戰前夕,霆鋒於隊員練歌時作出悉心指導,提高隊員水平,同時佢仲帶隊齊齊做gym,希望可以穩隊員氣息。

    比賽當日,霆鋒《光年之外》加上《潛龍勿用》的編曲,令到兩位隊員都能夠順利晉級四強;另外一隊演唱《煎熬》時,因為高音部份出現失誤,最後六強止步;而最後一隊演唱《情非得已》可以話掀起全場高潮,霆鋒將呢首輕快情歌改編做 Rock 版,睇到觀眾熱血沸騰,兩位隊員唱完後,同為導師兼《情非得已》原唱的庾澄慶high到忍唔住攬住個頭大叫:「改得這麼好!」隊員亦憑音樂上多元性順利晉級四強。

    節目中,令人眼前一亮嘅唔單止係霆鋒嘅編曲,仲有佢嘅新look,平時好鬼care free嘅佢為咗襯番戰隊,當日着咗件灰色外套,再加埋副黑框眼鏡同兩本書,大玩文青feel,霆鋒話:「這兩本書都是為了更符合這個造型的氣質臨時從休息室裡找的。」係有heart嘅。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    鍾意就快D Share啦!