掃呢頁CODE去手機

2018年8月10日 星期五

結束17年愛情長跑 55歲黃德斌入紙結婚 __,黃德斌,

■前晚出席活動的黃德斌,原來已與女友登記註冊結婚。
■前晚出席活動的黃德斌,原來已與女友登記註冊結婚。現年55歲黃德斌和39歲圈外女友JoyceWong拍拖17年,其間屢傳婚訊,不過遭黃德斌否認,更表示 ...


現年55歲黃德斌和39歲圈外女友Joyce Wong拍拖17年,其間屢傳婚訊,不過遭黃德斌否認,更表示希望事業有成兼儲夠彈藥才向女友求婚。黃德斌離開無綫後發展不俗,於是他兌現承諾,日前入紙婚姻註冊處登記結婚,結束17年愛情長跑。



■黃德斌與女友拍拖17年,打風都打唔甩。資料圖片 ■黃德斌與女友拍拖17年,打風都打唔甩。資料圖片
■近年黃德斌與女友(右)拍拖時經常抱着BB同行,曾惹來已生B疑雲。資料圖片

■近年黃德斌與女友(右)拍拖時經常抱着BB同行,曾惹來已生B疑雲。資料圖片

「到時想跪就跪」

準新郎黃德斌昨日接受《蘋果》訪問,對於今次婚禮安排,他坦言:「唔擺酒啦,同屋企人食餐飯,唔使擇日,我好簡單,一切從簡,低調處理,多謝關心。」問到一生人一次,為何不考慮大排筵席?黃德斌笑着說:「點解要大排筵席,我哋兩個人嘅事。」

再問到求婚詳情?黃德斌說:「冇呀,結婚囉,咁咪結婚囉,大家一齊咁多年,冇需要話點,買隻戒指仔囉,哈哈哈。」被問到送上幾多卡鑽戒?他保持神秘說:「唔講啦呢啲,有冇跪地求婚,嗰日先哈哈,到時想跪就跪。」記者笑稱他的女友認真好,不需要跪地求婚都肯嫁,黃德斌得戚說:「係呀,如果唔係做乜嘢娶佢,哈哈!」黃德斌還說不知道女友有否感動流淚,笑稱:「可能佢匿埋喊,點會喊畀我睇!」



嫌生B責任大

至於生BB計劃,黃德斌坦言:「冇喎,你估結婚就結婚,生BB責任好大㗎,暫時冇計劃。」老人家有否心急抱孫?他則說:「冇啦,都咁多年,唔係仲要催嘛。」

採訪:皓騫

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!