網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月30日 星期四

【仔細老婆嫩】38歲Bob做「通波仔」 仲識講笑:揸波仔我就話熟手啫! __,Bob,林盛斌,

Bob身型肥胖,剛進行「通波仔」手術。(IG圖片)
林盛斌(Bob)都算圈中肥仔一名,但好少聽到佢講有病有痛,今晚8點幾,佢就喺Ig貼咗一張臥病床相,右手貼上膠布同有針插血管,原來佢剛做咗「通波仔」手術 ...


林盛斌(Bob)都算圈中肥仔一名,但好少聽到佢講有病有痛,今晚8點幾,佢就喺Ig貼咗一張臥病床相,右手貼上膠布同有針插血管,原來佢剛做咗「通波仔」手術,即係栓塞冠狀動脈手術,估唔到阿Bob得38歲就要「通波仔」,真係不容忽視冠心病年青化。



Bob喺Ig貼文,仲留言:「一直都同自己講,心口少少痛啫,抖返順條氣,冇事嘅。點知...........原來係可以好大鑊。」Bob仲講笑:「揸波仔我就話熟手啫,通波仔就真係第一次。老實講,係有d驚嘅!」Bob身型不嬲都肥,相信真係要小心身體,注意飲食,同唔好太操勞,畢竟有3女1仔,大女霏兒就10歲,孻仔道申就啱啱1歲,真係仔細老婆嫩。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



Bob身型肥胖,剛進行「通波仔」手術。(IG圖片) 希望Bob早日康復。 希望Bob早日康復。
喺IG貼臥病床相。(IG圖片)

喺IG貼臥病床相。(IG圖片)
Bob今個月先幫孻仔慶祝1歲生日。(IG圖片)

Bob今個月先幫孻仔慶祝1歲生日。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!