網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月18日 星期六

林子聰:8個鐘1,300萬點擊!林子聰心雄想再破紀錄 __,林子聰,

係勁!藝人林子聰(肥仔聰)、陳浩民與金剛早前於內地拍攝網絡電影《濟公》,該片共有三部曲,全部由肥仔聰執導,今次拍攝的是第二部曲,上一集於剛過去的農曆新 ...


係勁!


藝人林子聰(肥仔聰)、陳浩民與金剛早前於內地拍攝網絡電影《濟公》,該片共有三部曲,全部由肥仔聰執導,今次拍攝的是第二部曲,上一集於剛過去的農曆新年推出,很快便有8千多萬點擊率,成績相當不俗!第二部曲於八月九日播映,反應亦如之前一樣理想,肥仔聰謂:「本來諗住今次會差少少,因為對手多,但估唔到短短4日已過4千萬點擊,頭一日8個小時已經有1,300萬,又破紀錄,驚喜又感動!」

跟陳浩民合作了無數次的他,直言跟對方的合作默契已到頂點,不需要排戲就可拍攝,但每次仍有火花:「戲入面我演佢師兄,算係百厭少少角色,但都係一個好人!反而金剛愈演愈成熟,今次亦十分搶鏡,可能我導嘅時候投放咗好多個人對反派嘅想法喺佢嘅角色裏面,所以特別抵死,佢亦演得好好,令佢微博幾日多左10萬粉絲!作為導演見到成績咁好,金剛又可以畀人留意到,真係好心滿意足,希望可以繼續加油,紀錄繼續破!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!