網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月18日 星期六

姚子羚:「胸」鬥姚子羚!陳偉琪失手露膠紙 __,陳偉琪,姚子羚,

今次大意過頭喇!藝人姚子羚(Elaine)以低胸裙到尖沙咀出席美容活動,同場還有擔任司儀的陳偉琪,不過陳偉琪期間不慎露膠紙。妹妹冇興趣入行Elaine ...


今次大意過頭喇!


藝人姚子羚(Elaine)以低胸裙到尖沙咀出席美容活動,同場還有擔任司儀的陳偉琪,不過陳偉琪期間不慎露膠紙。

妹妹冇興趣入行

Elaine即場為模特兒化妝展示功力,相當熟手。問有否與索主播妹妹饒慧珊互相化妝?她笑言:「講到我妹妹呀?唔知大家點樣發現到佢,希望大家手下留情。佢比較怕醜啲,大家讚佢身材好過我,佢係叻女,好專業成熟。」問會否姊妹檔接Job?Elaine笑言:「好似湯洛雯同佢妹妹咁?有都可以,但佢對於做藝人呢方面唔係好有興趣,始終佢唔係藝人,依家街上有人認出佢都話怕醜,有啲唔慣。」

到訪東非

講到她早前與李施嬅、胡蓓蔚、陳自瑤到馬來西亞拍《姊妹淘》,她笑言好開心可以與姊妹出行,不過今次行程太趕,因此沒有享受於靚泳池游水,但能夠到農場親親大自然亦是不錯的體驗。她更透露將會與李施嬅到東非旅行,但因施嬅打錯預防針險未能如期成行:「因為出發前一個月要打針,我哋九月去,好彩仲Book得切!今次去睇動物大遷徙,都算係圓咗我其中一個心願,不過呢個夢想有啲貴,出發先要再接多啲Job先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!