網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月5日 星期日

【同鄧健泓推遲生B】人妻石詠莉搏殺 搵韓國Winterplay拍住上(足本版) __,石詠莉,鄧健泓,

「由第一日開始我哋都知道,就算賣翻唱歌都好,其實有好多謬誤,喺呢幾年入面都有好多人走嚟同我講,Sukie你就好啦,你唱翻唱碟,一定賺到好多錢啦!但係我 ...


「由第一日開始我哋都知道,就算賣翻唱歌都好,其實有好多謬誤,喺呢幾年入面都有好多人走嚟同我講,Sukie你就好啦,你唱翻唱碟,一定賺到好多錢但係我 ...




「由第一日開始我哋都知道,就算賣翻唱歌都好,其實有好多謬誤,喺呢幾年入面都有好多人走嚟同我講,Sukie你就好啦,你唱翻唱碟,一定賺到好多錢但係我都會話番俾佢聽,其實做翻唱歌手,尤其是我咁挑剔,其實係無可能賺到錢,能夠打和已經算真係唔錯,好慶幸喺第三張唱片入面,我加入咗星娛樂公司,佢哋都好支持我,所以我好感恩。」唱Hi Fi碟打出一片天,Sukie嚟緊推出嘅唔再行Hi Fi碟路線,搵嚟韓國嘅Winterplay合作新歌《後兩步》!

「我話其實可以加入呢間公司真係好好彩,得到好多支持,佢哋當然已經都係不計成本,支持我做好多理念嘅嘢,包括同韓國樂隊Winterplay合作,其實真係都唔少錢。」Sukie嚟緊推出嘅大碟叫《Moving Forward》,但新歌歌名就叫《後兩步》,好矛盾吓喎!「因為其實大家諗深一層,我哋香港人步伐好快,成日都話要向前、要進步,我諗無人會話唔想進步,包括我,我都好希望能夠進步,每一次都係,與此同時我哋可能真係會麻木地想行快啲,想追求自己進步多啲,但有時就係因為呢個麻木向前行,令到我哋嘅進步空間少咗,如果我哋能夠後兩步,睇番自己過去嘅作品,檢視番自己有冇啲不足之處,我哋究竟有冇錯過一啲機會,或者能夠做得更加好嘅嘢,其實我哋睇到嘅嘢,係能夠更加廣闊一啲,甚至乎可以咁講,我哋有個俗語,退一步海闊天空,我哋能夠見到嘅嘢,係直接影響我哋進步嘅空間有幾大,所以停一停、諗一諗。」

講完音樂喇,咁唔知Sukie同老公鄧健泓結婚後,生活上有冇咩唔同呢?「其實就多咗個名同埋責任啫,我個人認為喺責任上,我係未做得好好嘅,因為我媽咪係一個,如果你話女人點樣去評分,一百分滿分嘅話,佢係二百分,因為媽咪要工作,然後每一日都會打理屋企,掃地、吸塵,照顧我哋起居飲食,床鋪整理得好好,洗衫,我覺得佢真係好厲害。」咁唔知佢哋有造人計劃未呢?「無諗呀,真係無諗!其實我哋覺得而家嘅情況,我哋想先努力工作,努力去做多啲嘢先,儲吓錢先呢,好窮呀,做音樂係好窮㗎!」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

採訪:肥A

攝錄:蕭敬漁、王志輝

Sukie服裝提供:COS



鍾意就快D Share啦!