網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月5日 星期日

甜蜜騷富商男友合照 陳庭欣:人生第一次放閃 __,庭欣,陳庭欣,

■一向愛得低調的陳庭欣昨突然在Ig高調放閃,貼出與男友Benny的行山照。
■一向愛得低調的陳庭欣昨突然在Ig高調放閃,貼出與男友Benny的行山照。陳庭欣(Toby)男友一個接一個,更越來越富貴。昨日凌晨,Toby突然在Ig ...


陳庭欣(Toby)男友一個接一個,更越來越富貴。昨日凌晨,Toby突然在Ig罕有大晒新男友彩豐行老闆楊振源(Benny)攬腰親密照,並留言:「這是一張我很喜愛的照片,因為我倆的笑容,同樣真摯。」Toby還hashtag:「人生中第一次放閃#原來係咁嘅」

由於事出突然,不少網民留言問她是否好事近。Toby回覆:「其實冇乜特別,因為去咗仁濟event,太多舊朋友好耐冇見,佢哋都好關心同問起我近況。唔想一班自己認識多年嘅朋友,要睇報章雜誌知我近況,最慘睇完又唔係事實嘅全部,所以我自己喺Ig同facebook share吓,謝謝。」

採訪︰比華利




鍾意就快D Share啦!