掃呢頁CODE去手機

2018年8月18日 星期六

李龍基:隱形樓王遭勒索 李龍基:錢財身外物 __,李龍基,

葉振棠(紅帽者)、陳浩德(藍衫者)不停揭隱形樓王李龍基的秘史。圈中「隱形樓王」李龍基在中、港兩地至少有七個物業,他與葉振棠、陳浩德接受東網專訪時笑說: ...


葉振棠(紅帽者)、陳浩德(藍衫者)不停揭隱形樓王李龍基的秘史。


圈中「隱形樓王」李龍基在中、港兩地至少有七個物業,他與葉振棠、陳浩德接受東網專訪時笑說:「寫得我咁少?起碼話我有3千幾間呀嘛!」低調的他不欲多談,原來他曾被「勒索」,陳浩德爆料:「早年佢試過喺自己嘅停車場畀人剝咗個車牌,貼張紙寫住『你要攞番個車牌就打個電話畀我』,依家再話佢有咁多層樓嘅話,佢可能死梗。」李龍基直認其事,最終畀咗幾百元先搞掂。

李龍基再自爆試過被屈錢:「偷咗我個銀包,入面有護照、信用卡、身份證,可能我有卡片喺度,佢打嚟話每攞一樣要畀一千蚊,後尾我淨係要番身份證算,其他都唔要。」之後又試過被人打爛車玻璃偷袋,四條寶馬車匙冇晒。」陳浩德還取笑他:「有錢人係咁㗎啦。」李龍基認為錢解決到的問題就不是問題:「錢財身外物。」

談到三人將於9月21至23日在伊館舉行《三生有幸經典傳奇演唱會2018》,身為老大的葉振棠表示他們有商有量,不會爭歌唱,亦不怕到時互爆大鑊,他們笑說:「我哋都冇衰嘢好爆。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!